lunes, 21 de octubre de 2013

Love Folk


Good morning!!! We start the week with this great look, was eager to show you my new t-shirt 'Love Folk' from the BelleChic autumn-winter new collection. I wanted to release it this weekend with special outfit so I wore my pants Baroque pants, heels and a touch of sequins too.
As you see the shirt is the most special, the details seem perfect for fall. You can see the model by clicking here, it's worth a look. Also there are sweatshirt version ;)
Soon I will show you another look with other 'Love Folk' model.
What do you think?
Kisses!

Buenos días de lunes!!! Empezamos fuerte la semana con este look, estaba deseando enseñaros mi nueva camiseta de la colección 'Love Folk' otoño-invierno de BelleChic. Quise estrenarla este fin de semana con un outfit especial así que eché mano de mi pantalón barroco, tacones y un toque de lentejuelas.
Como veis la camiseta es de lo más especial, los detalles me parecen perfectos para el otoño, creo que desprende mucha calidez. Podéis ver el modelo pinchando aquí, merece la pena echar un vistazo. Además también las tenemos en versión sudadera ;)
En breve os enseñaré otro look con otro de los modelos de 'Love Folk'.
¿Qué os parece?
Besitos








 

Sudadera/Sweatshirt
Pantalón/Pants
Blanco(FW13)
Zapatos/Shoes
Choies(SS13)
Cartera/Clutch
Local Store(SS13)
Reloj/Watch
Micahel Kors

18 comentarios:

Bernadette Czle

such a cute sweater, so lovely! xx

Responder
Belén Casanova

Superoriginal!
Un beso

Hoy el blog cumple 3 años!!: Thinking About Clothes

Responder
Tijana Momcilovic

nice look

http://itsmetijana.blogspot.com/

Responder
Cristina Surdu

Bellissime le scarpe!


http://www.cristinasurdu.com/

Responder
Bianca

it's no surprise to me that you look fantastic! xoxo

stylemeetsbeauty.blogspot.ro

Responder
Chrissie

THis sweater is absolut fantastic!!!!!!

Greets from the EDELFABRIK
Chrissie

Responder
MrsVain

what a beautiful sweater! amazing!
Mrs Vain

Responder
Ana Meyer

Awww this is too cute x

visit my blog: www.tuttifruttibyam.blogspot.com

Responder
Keit

Aaaw, this t-shirt is so fun!!! ^_^

Responder
Alicia Hadjialexandrou

This look totally rocks! You look just great :)

http://www.fashionnarcissism.com/

Responder
Time of style

Me encanta la sudadera!!!

http://timeofstyle.blogspot.com

Responder
CRISTINA

La camiseta es una maravilla.Te queda genial,voy a hechar un vistazo.QUIERO UNAAAAAAAAAA

Responder
Raquel Marcos Villamañán

quiero esa sudadera!!!!! que original es una monada!! me ha encantado tu outfit!!! <3 <3 <3

Un besotee enormee reina!!!!

http://baulderaquel.blogspot.com

Responder
Katarzyna oraz Beata

great

kate&bee
kate&bee on bloglovin’
kate&bee on fb

Responder
My sweet closet

Me encanta el jersey, es muy original!!

www.mysweetclosetbympm.blogspot.com.es

Responder
street art _life style_ fashion and co.

nice sweater :D

Responder
CLAUDIA PERSI

Thank you so much for visiting my blog. I am glad you enjoyed it. :)
Of course I would love to follow eachother. I am already following you with Facebook, GFC, Bloglovin and Google +. :)
Love your clutch!!!
Keep in touch.
http://claudiapersi.blogspot.ca

Responder
Jhon Frank
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Responder