lunes, 18 de julio de 2016

Navy Romper


NUEVO OUTFIT: Navy Romper

Las rayas, mi estampado preferido del verano. En color azul marino además se consiguen looks muy marineros.
El pasado fin de semana estrené mi nuevo mono- vestido con aberturas! Combinado con zapatos rojos y complementos dorados queda perfecto!
¿Qué os parece?
Gracias por los comentarios!!! Feliz semana :)

..

NEW OUTFIT POST: Navy Romper

Stripes, my favorite summer print. In addition in navy blue we can get very summery outfits.
Last weekend I wore my new romper- dress with openings! Combined with red shoes and gold accessories looks perfect!
What do you think?
Thanks for the comments!!! Happy week :)












 

 

Mono/Jumpsuit
Zara(SS16)
Bolso/Bag
Zara(SS16)
Sandalias/Sandals
Local Store(old)
Reloj/Watch
Michael Kors

6 comentarios:

Shannon Boyce

That is such a beautiful romper! I love those little cutouts. They are super subtle and pretty!
the-creationofbeauty.blogspot.com

Responder
Ceely

Menuda chulada de vestido.
Me chiiiifla.
Estás super grrr.

Un besito!
Essence of electricsbubbles

Responder
Black Dress Inspiration

Me encanta este look, estás guapísima
Bss

http://www.blackdressinspiration.com/2016/07/in-jungle.html

Responder
Black Dress Inspiration

Me encanta, estás impresionante
Bss

www.blackdressinspiration.com

Responder
Lorena Sanz

Qué chulo!!!! Me encanta

Pásate por mi blog y mi canal si te quieres entretener un rato ;)
Preparadas Listas YA


You Tube

Responder
Victoria West

You look great!
Xoxo, Victoria

https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

Responder