miércoles, 11 de febrero de 2015

Hold your Breath


Today I bring a new wishlist with some of my recent favorite clothes. I love all the dresses from sheinside, especially the lace models. These are the best for me!

Hoy os traigo una nueva wishlist con algunas de mis últimas prendas preferidas. Me encantan todos los vestidos de Sheinside, sobretodo los de encaje. Estos que os enseño son los que más me gustan!


3. Navy coat  3. Cape

And coats and kimonos are on my list too! Now there's a new discount. You will have 30% off over US$50 using the code: your30 
Take advantage!

Y también los abrigos y kimonos están en mi lista! Ahora hay un nuevo descuento. Podéis ahorrar un 30% en pedidos de $50 usando el código your30.
Habrá que aprovechar!


7. Green dress  8. White dress

HOLD YOUR BREATH!
SURPRISE 1! Feb/10--Feb/17
STAR FROM $3.99


2 comentarios:

R.A.

I loved everything !

http://gossipmagazine2000.blogspot.pt/

Responder
clara

Me encanta todooo

Responder