miércoles, 28 de septiembre de 2016

Fashionmia Style


Fashiomia Style

Hola chicas!!! Hoy os traigo un nuevo descubrimiento web. ¿Conocéis Fashionmia? Una tienda con mucha variedad de prendas y llenas de las últimas tendencias.
Os enseño mi selección de tops y chaquetas, las que más me han gustado!
Me encantan los tops casual en colores oscuros para otoño y también las prendas más elegantes de encaje.

...

Fashionmia Style

Hi girls!!! Today I bring you a new web discovery. Do you know Fashionmia? A store with lots of variety of clothes and full of the latest trends.
I show you my selection of fashion tops and jackets, which I liked the most!
I love trendy tops in dark colors for fall and also the most elegant women's tops of lace fabric.
What do you prefer? 


Hay muchos más modelos geniales!!

...

Here you can find more amazing models: http://www.fashionmia.com/tops-60/
They are very elegant and feminine.


Y otro básico para llevar el día a día! Las chaquetas. Esta temporada es tendencia el estilo militar, me encantan todas :)
Esta es mi selección de Fashionmia! 

...

And another basic to wear day to day! Fashion jackets. This season military style is the most important trend, I love all the women's jackets of Fashionmia :)
This is my selection. In earthy colors, with fringes, with buttons...


Hay más modelos geniales que os van a encantar!

¿Cual preferís?
Espero vuestras opiniones!

...

Here you have more jackets for women: http://www.fashionmia.com/jackets-90/

What do you prefer?
Waiting you opinions!

7 comentarios:

Trendy F

Love all the models! Thanks for the info xD
xoxo

Responder
nerea

Me gustan las chaquetas!
Es mi tendencia favorita de la temporada

Responder
raquel

Has comprado algo de esta tienda?
Tiene buena pinta
:)

Responder
Ceely

Tiene cositas fantásticas.
Me ha encantado tu selección.

Un besito!
Essence of electricsbubbles

Responder
Patricia Ayuso

@raquel De momento no, acabo de encontrarla :)

Responder
diana

Me encantan las prendas de encaje, las mejores
feliz semana!
xoxo

Responder
Victoria West

FashionMia is a great store, I love their stuff, and from these I really like the pink jacket in the second photo.
Have a great day!
Xoxo, Victoria

https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

Responder